lördag 25 oktober 2014

Tack för er inspiration :)

Nu har jag börjat planera lite för den kommande julmyskvällen här ute hos mig i december. Tänkte försöka samla ihop lite tjejer som vill julmysa tillsammans med mig och lilla pyret i magen på lucia.

Har börjat spana in vilka nya glöggvarianter som finns i år så vi får nya smaker till årets glöggprovning. Saturnus lusse och pepparkaksglögg är två självklarheter iaf.

Sen har jag bara spanat runt lite för inspiration.  Här är några saker som fallit mig i smaken :)

vore så fint att ha en sån här hänga på väggen bredvid ytterdörren.

Roliga juliga kakor och godis måste bakas 

en liten matig förrätt måste också planeras.

så söta att placera ut så gästerna veta dom smakar på. 

Det här bara måste jag prova till årets julbord!  



PS.  Igår fick jag ju hem denna som min gulliga mamma har beställt så den kommer till min brevlåda, blev så glad :) där kan jag säkert hitta mer kul! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar