torsdag 16 oktober 2014

Rund och go' till jul!

Många blir lite runda och go'a kring jul. Som det ser ut nu så kommer jag vara extra rund och go'.
Har äntligen gått över halva tiden och varit på det efterlängtade rutinultraljudet. Än så länge såg allt bra ut och vi är jätteglada! :) Pyret är beräknat att komma i mars så hon/han kommer få ligga och växa i magen till julens toner.


Hoppas hoppas hoppas att jag får må bra kring jul så jag kan och orkar pyssla, baka och mysa med lilla pyret i magen så mycket det bara går!

Jag har börjat kolla runt lite efter en julig klänning jag kan ha till julafton. Tyvärr brukar ju detta vara svårt även om man inte är gravid, så nu känns det som ett mission impossible!
Hur ska man kunna veta hur stor man hinner bli tills dess?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar