tisdag 7 oktober 2014

När det kliar i julpysselfingrarna...

För en helg sen så slog det till och jag blev sååå sugen på att julpyssla! Tyckte att det va lite tidigt att göra något juligt, så kollade runt efter något pyssel jag kunde gilla.
Hittade hur man kunde göra rosor av lönnlöv. Perfekt tänkte jag, det finns ju i hela trädgården nu! :)

Så jag tog med hundarna ut i trädgården och plockade in material. Allt som behövdes för att göra rosorna va lönnlöv och tejp.

                               Resultatet

Det va så enkelt och kul att göra. Rekommenderas! :)

6 kommentarer:

  1. Så himla fint! :) Jag såg oxå det där nån stans... Nu har jag gjort ett nytt inlägg med lite uppdateringar om vad jag tyckte om Allers jultidning :)
    Julifjallen.blogspot.se

    SvaraRadera
  2. Men oj så fint och pyssligt! Vad duktig du är. Blir så imponerad av alla som pysslar, det blir aldrig av att jag gör det själv.

    Svar: Åh tack för tippset om Cellbes! Jag brukar handla hos dem, men hade inte sett deras julkollektion ännu. Verkligen stor skillnad. Så där ska det se ut!

    julstralandejul.blogspot.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Va kul att du kollade på det :)

      Radera