onsdag 25 september 2013

Sååå spännande!!!

Ni som är lika jultokiga som jag kanske kan förstå min glädje över följande besked!

Jag skrev lite kryptiskt tidigare, men jag och min sambo har väntat på ett svar från vår bostadsrättsförening som har kunnat innebära en alldeles speciell och mysig jul. Vi har nu fått det efterlängtade svaret och det innebär att vi kommer flytta till ett hus, och det  redan den 1 November! Kan ni förstå att jag kommer få julpynta ett helt hus!!! =) Jag kommer till och med ha plats för en äkta julgran!

Det är ett litet rött hus med vita knutar som ligger på landet. Åh det ska bli så spännande att få ha ett eget hus med egen trädgård som hundarna kan få springa omkring i.

Så nu vet ni vad ni har att vänta er framöver i min blogg. Ett helt projekt med flytt, inredning, julpynt, julbak och massa mer!

Snart här framöver kommer vi få åka dit och ta lite bilder så jag kan visa hur det ser ut.

  
Bilden är från förra vintern men jag är precis lika glad idag! =D 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar