lördag 7 september 2013

Jahapp, då har även jag blivit förkyld.


Trodde jag skulle klara mig men nu har även jag lyckats blivit förkyld. Än så länge håller sig febern borta iaf! 
Tänkte passa på att nämna vilket underbart gott och lite juligt the jag dricker. För er som inte har provat Yogi The med smaken Classic än rekommenderar jag att ni gör det snart. Iaf om ni gillar the som är lite kryddigt. Denna har smaken Kanel och Ingefära. Passar ju toppenbra nu under förkylningen med lite lokalproducerad honung i. Inte nog med att det är väldigt gott, varje påse har även en liten fras som är positiv och inspirerande. =) 

Nu blir det nog till att kolla på en film medan sambon umgås med sina vänner. Han åker till Rhodos i morgon med 4 andra grabbar och är överlycklig över att få komma till solen, medan jag är hemma och jobbar och bara längtar efter snön! 

Nu håller vi tummarna också för att en av våra planer som smids nu ska gå i lås. Då kommer nog denna julen bli den mysigaste hittills! <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar